atgal
Senjorų telefoninis draugas
2016-07-30

Lietuvoje senjorų gyvenimo kokybė labai atsilieka nuo Vakarų šalių. Šiuo metu veikia nemažai visuomeninių organizacijų, labdaros ir paramos fondų, kurie bando savarankiškai spręsti garbaus amžiaus žmonių problemas, mažinti jų vienišumą ir atskirtį, suteikti teisę į orią ir prasmingą senatvę. „Sidabrinė linija“ – tai dar vienas žingsnis šioje srityje. 

„Senjoras turi turėti teisę nuoširdžiai, maloniai pasikalbėti su kitu žmogumi. Neretai senoliai net savo vaikams neprisipažįsta, kad yra vieniši, nes nenori būti našta. Net ir nuolatinis trumpas skambutis pasiteirauti, kaip sekasi, ar nereikia kokios nors pagalbos, gali praskaidrinti garbaus amžiaus žmogaus gyvenimą“, – įsitikinusi K. Čiuželienė, viena šios iniciatyvos sumanytojų. 

Projekto iniciatorė ir vadovė pabrėžia, kad „Sidabrinė linija“ – ne psichologinė, bet socialinės draugystės ir pagalbos telefonu paslauga. Jos iniciatoriai tikisi, kad ateityje ši paslauga taps nacionaline pagalbos linija garbaus amžiaus žmonėms.

Ši paslauga naudinga ir kaip tarpininkas, nukreipiantis garbaus amžiaus žmones į jiems reikalingas veiklas siūlančias bendruomenes, organizacijas ir tarnybas. Taip pat bus galima identifikuoti labiausiai pažeidžiamus, kenčiančius žmones, kurių neprižiūri artimieji.

Plačiau skaitykite dainavosgidas.lt.