Iš viso konkursui šiemet buvo pateiktos 83 paraiškos – net ketvirtadaliu daugiau nei pernai. Tradicines apdovanojimų kategorijas šiemet papildė naujos nominacijos „Darbdavio komunikacija“, „Paramos projektų komunikacija“ ir „Metų komunikatorius“. Paraiškas vertino 9 tarptautinės komisijos nariai, patyrę ryšių su visuomene, žiniasklaidos, tinklaraščių, skaitmeninės komunikacijos, rinkodaros ekspertai. Šiemet savo mėgstamiausią komunikacijos projektą galėjo rinkti renginio svečiai, balsuodami specialiai tam skirta programėle.
Geriausiu NVO komunikacijos projektu išrinkta „Sidabrinės linijos“ viešinimo kampanija „Žmogui reikia Žmogaus“.
„PR Impact Awards“ yra jungtinis komunikacijos specialistus vienijančios organizacijos Lietuvos komunikacijos asociacija (LTKA) bei Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) projektas.